torsdag 15. mars 2012

Bursdags med kaker og brus :-)

I alle selskaper må man ha kaker..sant?
Joda,klart det!
Og når det er mannen i huset,nemlig min mann,som fyller år så må man bake :-)

Etter pølser i brød,så ble det da kaketid og dette er hva jeg serverte:

Marsipankake:
Sukkerbrød fylt med pisket krem og deilige rørte jordbær :-) Deilig med et litt sursøtt innslag i alt det søte!

Rosene er laget i marsipan,farget med cornflower blue fra Wilton, samme farge er brukt til å male bladene.
Skriften og snirklene,samt litt i bladene ble malt med Bronze colour icing.som jeg tester ut for Karin Lovise hos Hobbygarasjen .Denne fargen er utrolig fin,enkel og male med og har et vakkert shimmer :-)




Serverte også  Devil`s Food Cake med Delicious Chocolate Frosting, alt utprøvd fra boken til Manuela hos Passion 4 Baking
Kaka er pyntet med søte sukkertøyhjerter:-)
Denne kaka er utrolig god,saftig og mektig!



Prøvde meg også på noen cupcakes,ble ikke helt som jeg ville så de får dere ikke se :-p


Ha en finfin torsdag:-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar