fredag 9. mars 2012

Endelig fredag


JA,dette er meg.. jeg bare MÅ bake cupcakes,prøve ut nye oppskrifter og lage en egen vri på de fleste oppskriftene jeg allerede har prøvd ut en gang.

Grunnen til at jeg digger å bake cupcakes,er rett og slett at jeg kan variere så mye,hver cupcake er unik,pynt og smak. Med en enkel oppskrift,som er laget for 24 cupcakes,kan en da få 24 forskjellige bare ved å tilsette smaker,frukt,bær,sjokolade osv.

Jeg lagte et innlegg for en stund siden,der jeg fikk 9 forskjellige cupcakes av en og samme oppskrift. Vanskelig var det ikke,ikke tok det lang tid heller. Tid er gjerne noe man ikke alltid har så mye av,da er jo cupcakes ypperlige. 30-40 minutter så har du deilige nystekte cupcakes.
Du trenger nødvendigvis ikke alltid vente til de er avkjølte for å ha på frosting,bare legg en sjokoladerute på toppen av rykende ferske cupcakes,så smelter den og smaker herlig :-)


HVa med deg? Hva liker du best å bake? og gjerne hvorfor :-)

Jeg fant buttonsen på Ebay,hvor ellers kan man finne så mye digg??

Her er mer digg jeg har funnet :

Hva med disse søte bordkortholderne?


eller
disse fatene for en stk cupcake



Kanskje disse vakre lysene er akkurat det du trenger for å pynte opp kakebordet?



Hva med denne kule nøkkelringen?
:-D




Noe til å lommetørkler i ?




Søker du cupcakes på ebay,så finner du alt du trenger og alt du ikke visste du trengte :-)

Ha en flott fredag

Hilsen Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar