torsdag 19. april 2012

Cupcake Homeparty

Bildene fra dette Cupcake kurset er tatt av dyktige June Ingdal ,du kan sjekke ut siden hennes her .
June er virkelig dyktig ,hun tar lanndskapsbilder,portretter,natur og friluftsbilder,konfirmasjonsbilder og motebilder.  Sykt flink :-)


Her er bilde av mine vaniljecupcakes ,mmm ingenting slår nystekte cupcakes.




Smørkrem med jordbærsmak.




Nystekt fristelse



Lager rose av smørkrem


Smørkremroser



Marsipanroser




Sjekk ut June Ingdal Photography på Facebook også :-)

Ha en topp torsdag! :-)


Jeanette

1 kommentar:

  1. Siden jeg var den som fikk æren av å ha det første cupcake kurset hjemme hos meg så vil jeg gjerne si noen ord :)
    Dette er noe av det kjekkeste og mest lærerike jeg har vært med på, å kan absolutt anbefales til alle andre som måtte ha lyst å ha homeparty :)
    Prisen var det heller ikke noe å si på, lærte utrolig mye for samme prisen som andre tar dobbelte av på vanlige kurs :)

    SvarSlett