lørdag 21. april 2012

Ut på bloggjakt

Å "dra" ut på jakt etter spennende blogger er kjempegøy,spesielt når du finner den el de som fanger blikket med en gang.
Før tok jeg turen innom mine venners blogger ,og deres følgere og blogglistene osv osv.
Hvordan finner dere nye blogger?
Idag tittet jeg innom Blogglisten ,den var jo genial! Hadde dårlig tid,så jeg bare leste i 2 blogger.
Har du en favorittblogger?
Min favorittblogger er Manuela sin blogg Passion 4 baking . Det jeg liker med hennes blogg er de duse fargene som skaper harmoni,de flotte bildene som gir meg lyst til å bake.Masse inspirasjon,oppskrifter,bilder og linker til forskjellige utstyrsbutikker. Hun oppdaterer bloggen ofte og det er alltid like inspirerende å lese :-)Trykk på bildet og du havner i bloggen.



 Jeg liker også Kremmerhuset sin blogg !
Så masse herlig interiør,duftelys,kopper og kar.

Bare se hva som kommer på Kremmerhuset snart !! :


 Dette var alldeles nydelig!


Ellers så følger jeg med på min søster, Helene, sin blogg,hun har flyttet til Oslo og er student ved Norsk Skuespillerinstitutt. Bloggen handler om livet hennes og de to hun deler leilighet med  Stine og Vilde.


Fra venstre : Vilde,Helene og Stine.



Fortell meg gjerne om din favorittblogg,din egen blogg eller hvordan du finner nye blogger :-)

Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar