søndag 22. april 2012

Min mann klør i fingrene!

Det er nettopp det han gjør når han ser materialer som kan forvandles til noe fint :-)
Min mann,Arne Johan, hadde nettopp kasta ut ei barneseng og sengebunnen bare ropte til han tror jeg,hehe. Det ble i hvertfall en slik kasse ganske kjapt!
Jeg er veldig begeistret for trekasser i alle fasonger og farger.,men de hvite appellerer mest til meg,og det haddde da Arne Johan fått med seg :-)
Planen er at jeg skal ha etpar kasser med hyller inni,så kan jeg henge dem opp på veggen. Tror det kan bli knallstilig! Ser for meg en hvitmalt kasse på veggen i gangen, med hylle og noen gamle kroker til å henge tynne skjerf på.
Når det skjer er det ingen som vet,men dere skal få bli oppdatert :-)

Her er flere han har laget :

Disse ble hjem for litt julepynt <3
En beiset og en hvitmalt.




Var ikke denne søt?:-)
Denne er ganske liten,ca 30 cm x 20 cm.



Kassen nedenfor ble beiset en gang, slik at den skulle se brukt ut.
Syns det er så stilig å ha kasser til pynt og så er de praktiske også,hvis jeg skulle trenge en ekstra sitteplass er det bare å rydde vekk pynten :-)





Denne kassen ble kjøpt på Europris om jeg ikke husker feil. Jeg ønsker meg flere,så håper Arne Johan lager en til meg :-)Syns den var perfekt for cupcake former,og har den stående fremme på kjøkkenbenke.
Skriften har jeg malt på med hobbymaling, brukte en stensil jeg kjøpte på Europris.




Har du lyst på en slik kasse?Eller en annen type? Da er det bare å kontakte meg på mail : jeanette.holm@hotmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar