onsdag 9. mai 2012

Buzzador.com


Hei!
Jeg er en  Buzzador,vet du hva en Buzzador er?

Som Buzzador får du prøve ut nye produkter og tjenester helt gratis!

Det kan gå noen mnd mellom hver pakke ,og du får mail om du ønsker å være med i kampanjene el om du er i den rette målgruppen.

akkurat nå deltar jeg i en kampanje om Vanish!


Fikk 10 pakker med prøver som jeg har gitt ut til venner.
Selv fikk jeg :

1 boks Vanish Oxy Action
1 boks Vanish Oxy Action Hygienic
1 boks Vanish Oxy Action White
1 Vanish Oxy Action Power Spray for klær og for møbler.
2 flasker flytende Vanish Oxy Action.

Vanish har du nok sikkert sett reklame av på tv,flekkfjerneren over alle flekkfjernere.
Jeg er i full gang med å prøve ut de forskjellige produktene,og er spent på om det faktisk virker!

Kampanjer jeg har deltatt i :

Friskies- Purina pussi
Fikk en helt kartong kattemat,ga bort noen og så fikk katten vår resten :-)



Uncle Bens

Her fikk jeg:

 et flott forkle

 mange pakker ris

sauser som sweet & sour

Veldig fornøyd med denne kampanjen:-)
Lagte middag og inviterte venner på prøvesmaking. Veldig koselig.



Spiseferdig grøt fra Nestle

Denne ble godt mottatt av vår daværende baby:-)



Iduns utvalgte
Plomme ketchup
Fikk en hel kasse med ketshup,veldig bra!
Delte ut flasker til venner og bekjente.



Dette var min første kampanje,mottok mange esker med forskjellige nye tyggissmaker.
Hadde tyggispakker med i en bursdag og delte ut og fikk tilbakemeldinger .Ganske vellykket kampanje.

Har du lyst å være en Buzzador?

Klikk på lenken under,og det vil vise at jeg har rekruttert deg som Buzzador:-)

 
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=NO&refstr=jeanette77

  Hvis du vil vite mer før du bestemmer deg kan du klikke på denne lenken: http://www.buzzador.com?refstr=jeanette77&lang=NO


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar